Vårterminen 2020

Startar vecka 5. Totalt 14 gånger.

Måndagar (uppehåll vecka 8, 14 och 16)
16:30 
Medicinsk yoga
18:30 Yoga – medel

Onsdagar (uppehåll vecka 8 och 15)
9:30 Medicinsk yoga

All yoga är i motionshallen, Kindagård, Ulrikagatan 1, Kisa.

Passen är ca 90 minuter långa

Höstterminen 2019

Terminstart v. 35. Totalt 14 ggr. Uppehåll vecka 37 pga utbildning.

Måndagar Motionshallen, Kindagård, Kisa
18:30 Kundaliniyoga Fåtal platser kvar

Tisdagar Församlingshemmet, Kättilstad, Rimforsa OBS! uppehåll vecka 37 pga utbildning

17:00 Medicinsk yoga
19:00 Kundaliniyoga

Torsdagar Motionshallen, Kindagård, Kisa OBS! uppehåll vecka 37 pga utbildning

16:30 Medicinsk yoga  FULLBOKAD! Kölista finns

OBS! Minst 7 stycken anmälningar för att en klass ska starta.

Passen är ca 90 minuter långa

Din investering

  • Klippkort 14 gånger 1900 kr (1700kr för pensionär/studerande)
  • Klippkort 7 gånger 1150 kr
  • Drop-in (i mån av plats) 170 kr

Information och anmälan

Du anmäler dig genom att maila mig på hej@omniapura.se Du får en anmälningsbekräftelse med info om betalning mm.

Köper du ett 14-kort och vill gå samma tid varje vecka meddelar du det i mailet så lägger jag in det i bokningssystemet efter att du själv registrerat dig som kund. Har du förhinder en dag så bokar du själv av din plats minst 6 timmar före passet i bokningssystemet.

Ett 7-kort eller enstaka tillfällen bokas själv via bokningssystemet bokadirekt, i mån av plats. Skriv i meddelanderutan vid bokning om du betalar med 7-kort/14-kort.

Avbokning senast 4 timmar före bokat pass annars dras det från kortet. Bokning kan ske fram till 1 timmar före pass.

Kortet gäller i ett år från inköpstillfället och i alla yogaklasser. Kortet är personligt.

Pensionär och studerande får 200 kr rabatt på 14-kort.

Friskvårdsbidraget gäller.

Behöver du hjälp, tveka inte att ringa mig så löser vi det!

Annat viktigt att tänka på

  • Kom i god tid till din yogaklass, det går bra att komma in i yogasalen 15 min innan. Tänk på att vara i tystnad.
  • Kom ihåg att stänga av din mobiltelefon eller sätta den i flygplansläge innan klassen börjar.
  • Informera om du har några sjukdomar eller skador så att så att du kan få tips och råd om hur du t.ex kan modifiera de olika övningarna.
  •  Är du gravid är detta också något som du ska berätta eftersom det finns vissa yogaövningar du inte bör göra under graviditeten.
  • Klädsel: Mjuka och bekväma.
  • Yogamattor, kuddar och filtar finns på plats.

Välkommen!